Базова модель досвіду

ВІДДІЛ ОСВІТИ ПРИМОРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ПРИМОРСЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ УКРАЇНСЬКО-БОЛГАРСЬКИЙ БАГАТОПРОФІЛЬНИЙ ЛІЦЕЙ ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ»

Особистісно - орієнтоване навчання як основа творчої діяльності учнів у процесі вивчення біології»
З досвіду роботи Мормуль Антоніни Леонідівни, вчителя біології
КЗ "Приморський ліцей», Запорізької області

            Науковими та методологічними основами досвіду є ідеї особистісно орієнтованого навчання, що містяться в працях В.В.Серикова, І.С.Якиманського, О.П.Якуніної, С.І.Подмазіна та ін. Особистісно орієнтоване навчання  забезпечує розвиток та саморозвиток особистості учня, виходячи з виявлення його індивідуальних особливостей як суб’єкта пізнання і предметної діяльності. Своє завдання  вбачаю у забезпеченні оптимальних педагогічних умов для розвитку дитячої обдарованості. Важливою умовою є постійне спілкування з дітьми,  взаємна повага вчителя і учня, підвищення мотивації  до навчання. Для самореалізації особистості дитини суттєвим є  розвиток пізнавальних інтересів. Залучення учнів до діяльності через виконання випереджувальних завдань, написання повідомлень, доповідей, підготовки презентацій,творчих завдань, науково-дослідницьких робіт надає можливість набути таких якостей, як спостережливість, цілеспрямованість, відповідальність. Адже учні, захоплені справою, яка їм подобається, проявляють наполегливість, силу волі в опануванні тими знаннями та вміннями, які випереджують програмні вимоги. За таких умов дитина йде наполегливо  вперед  до поставленої мети.
          Проблема особистісно - орієнтованого навчання є складною й багатоаспектною та вимагає комплексного підходу.Свою педагогічну діяльність скеровую у наступних пріоритетних напрямках:
·       інтерактивні методи навчання                                        
·       профільне навчання
·       інтегровані уроки
·       науково-дослідницька робота .
 Основні показники результативності:За результатами ЗНО з біології (2012-2014 р) майже 65% випускників продемонстрували високий  та достатній рівень навченості. Учні ліцею займають призові місця  з біології на олімпіадах, конкурсах, захисті робіт МАН.


                                                                       

Комментариев нет:

Отправить комментарий